WhatsApp’a yeni emojiler geliyor

Yeni Emoji’ler Yakında Geliyor!

Emoji tutkunları sevinçten havalara uçacak! Unicode 16’da yer alan ve Android beta sürümünde görülen 8 yeni emoji, kullanıcıların karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Yeni emojiler arasında yorgunluk ifadesi, parmak izi, kuru ağaç gövdesi ve Sark Adası bayrağı gibi ilginç seçenekler bulunuyor.

WhatsApp kullanıcılarının merakla beklediği bu yeni emojiler ne zaman kullanılabilir hale gelecek, henüz net bir tarih açıklanmadı.

Yeni emojilerin görüntüsü ise şu şekilde:

Öte yandan, daha önce yapılan bir açıklamada bazı Apple cihazlarında WhatsApp’ın çalışmayacağı duyurulmuştu. Destek, 5 Mayıs’ta kesilecekti ve iOS 15.1 ve üzeri sürümleri desteklemeyen cihazlar artık WhatsApp’ı kullanamayacak.

Related Posts

Hyundai i30 eylülde Türkiye’ye dönüyor

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30’u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu.

200 kilometre menzili var… Fiyatı 5 bin dolar

Geely’nin Livan Smurf’ü görücüye çıktı. 40 beygir gücünde ve 100 km/s azami hıza sahip otomobil 5 bin dolardan (yaklaşık 200 bin lira) satılacak.

Yeni Google aracı ile kendi YZ asistanını kolayca ücretsiz oluştur!

İşte 5 adımda tek bir satır kod yazmadan kendi kişisel YZ asistanını tasarlamak için yapmanız gerekenler.

Yapay zekanın herkesi öldüreceğini söyleyen MIT öğrencisi okulu bıraktı

MIT öğrencisi, yapay zekanın insanlığı tamamen yok edebileceği düşüncesiyle okulu bıraktı.

Sadece yapay zekadan oluşan sosyal medyada kavga çıktı!

Araşıtırmacılar tamamen yapay zekalı botlardan oluşan “yapay” bir sosyal medya geliştirdi ama işler hiç de bekledikleri gibi gitmedi!

25 yıllık sistem değişiyor: Artık Google’da üst sıradaki haberleri siz belirleyeceksiniz

Google, arama deneyimini kişiselleştirecek önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların “üst haberler” bölümünde görmek istedikleri medya kuruluşlarını kendilerinin seçebileceği “tercih edilen kaynaklar” özelliğini duyurdu. Böylece arama sonuçları, artık herkesin ilgi duyduğu haber sitelerine göre şekillenecek. İlk etapta ABD ve Hindistan’da devreye giren özellik, haber takibini kişisel tercihlere göre yeniden tanımlamayı hedefliyor.