Türkiye’de beyzbol yok ama “Sopası”na rekor satış

LC Waikiki’nin 2024 E-Ticaret Performansı

LC Waikiki, 2024 yılına ait e-ticaret verilerini paylaştı. LCW.com’a göre, geçen yıl platformun üye sayısı 16 milyonu aşarak büyük bir büyüme kaydetti. En ilginç detay ise spor ürünleri kategorisinde en çok satılan ürünün beyzbol sopası olmasıydı.

LCW.COM’un Büyüme Hikayesi

2024 yılında LCW.com’un cirosu %77,51 oranında arttı. Platform, toplamda 700 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırlarken, üye sayısı 2 milyon 185 bin 590 kişi artarak 16 milyon 325 bin 893’e ulaştı.

Şehir Bazında İstatistikler

En fazla e-ticaret hareketliliği yaşanan şehir, 13 milyondan fazla ürün satışıyla İstanbul oldu. İstanbul’u sırasıyla Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli takip etti.

Moda Tercihleri

İstanbul ve İzmir’de tişört, atlet ve takım satışları öne çıkarken, Ankara’da ise sweatshirt en çok satılan ürün oldu. Tişört ve atletler tüm illerde en popüler tercihken, jean pantolonlar ve sweatshirtler takip etti.

Kadın ve Erkek Giyim Trendleri

Kadınlar arasında crop üstleri ve kazaklar öne çıkarken, erkeklerde jean pantolonlar ve gömlekler revaçtaydı.

Çocuk ve Bebek Giyiminde Tercihler

Ebeveynler, çocukları için LC Waikiki’yi tercih ederken, tişörtler ve takımlar en çok satılan ürünler arasındaydı. Bebekler içinse takım elbiseler ilgi gördü.

En Çok Satan Spor Ürünleri

LC Waikiki’nin spor ürünleri kategorisinde en çok satan ürün beyzbol sopası oldu. Badminton topu ve matara da popülerdi. Spor giyiminde ise tayt öne çıktı.

LC Waikiki’nin online satış performansı, markanın dijital dönüşümde büyük bir ivme kazandığını gösterirken, tüketicilerin spor ürünlerindeki tercihleri de dikkat çekici bir trend oluşturdu.

Related Posts

Trump tehdit etti, Japonya’ya vız geldi: Çin harekete geçti, şah damarına vuracak

Trump Japonya ve Güney Kore’ye 1 Ağustos’tan itibaren ABD’ye gönderilen tüm ürünlere, sektörel tarifelerden ayrı olarak yüzde 25 gümrük vergisi uygulanacağını bildirdi.Trump’ın bu hamlesinden sonra, Japonya’dan Trump’a rest geldi. Japonya Baş Ticaret Müzakerecisi Akazawa, “Otomobil tarifeleri konusunda bir anlaşma olmadan ABD ile anlaşma yapmanın bir anlamı yok” dedi.

Enflasyon, emekliye verilen farktan büyük çıktı!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 3 Temmuz’da Haziran ayı enflasyonunu açıkladı. Milyonlarca emekli ve memurun beklediği 6 aylık enflasyon farkı da belli oldu. SSK ve Bağ-Kur emeklilerine yüzde 16,67, memur ve memur emeklilerine ise yüzde 15,57 …

Maliye’nin vergi adımı sonuç verdi! 18 bin şirket matrah artışına gitti

Hazine ve Maliye Bakanlığı, Vergi Denetim Kurulunun (VDK) Beyanname Gözetim Programı kapsamında, beyan dönemi öncesinde riskli bularak temasa geçtiği 18 bin mükellefin, kurumlar vergisi matrahını 32 milyar lira artırması sağlandı.

İflaslar patladı: Şirketler bir bir kapanıyor

2024 Küresel İflas Raporu, dünyada şirket iflaslarının alarm verici seviyelere ulaştığını gösterdi. Türkiye, iflas artışında ilk sıralarda yer aldı. Konkordato başvuruları patladı, sanayide çöküş sinyalleri geldi.

Enflasyon ile faiz arasındaki makas 11 puana çıktı

Enflasyon ile faiz arasındaki makas 11 puana çıktı

DİSK’ten TÜİK önünde protesto: Bu bir rakam kavgası değil, ekmek kavgası!

“Bu adaletsiz düzeni değiştirmek için yan yana, omuz omuza olmaya, sendikalı olmaya, DİSK’li olmaya çağırıyoruz”