Iğdır’da Fırtına Aracın Üzerine Ağaç Devrildi, Sürücü Yaralandı

Iğdır’da Ağaç Devrilen Araçtaki Sürücü Yaralandı

Iğdır’da seyir halindeki aracın üzerine fırtınanın etkisiyle ağaç devrildi ve araç sürücüsü yaralandı. Olay, İlham Aliyev Caddesi’nde meydana geldi.

Fırtınanın şiddetiyle meydana gelen olayda, Ali Safa Yaltı’nın kullandığı 76 AN 349 plakalı araç, seyir halindeyken refüjdeki ağacın devrilmesi sonucu zarar gördü. Sürücü, kaza esnasında aracın içinde sıkıştı ancak olay yerine gelen sağlık ekipleri ve vatandaşlar tarafından kurtarılarak ayakta tedavi edildi.

Sürücü Yaltı, yaşadığı korkunç anları şu şekilde anlattı: “Hızımın düşük olduğu bir anda ağaç aniden aracımın üzerine devrildi, ilerlemek için hızlandım ama ağaç aracımın üstüne düştü. Bu kadar büyük bir ağacın neden refüjde olduğunu anlamak mümkün değil.” Kaza sonrasında trafiğin tek şeritten kontrollü olarak sağlandığı bildirildi.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı / SEBAHATTİN YUM – Yerel

Related Posts

Hyundai i30 eylülde Türkiye’ye dönüyor

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30’u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu.

200 kilometre menzili var… Fiyatı 5 bin dolar

Geely’nin Livan Smurf’ü görücüye çıktı. 40 beygir gücünde ve 100 km/s azami hıza sahip otomobil 5 bin dolardan (yaklaşık 200 bin lira) satılacak.

Yeni Google aracı ile kendi YZ asistanını kolayca ücretsiz oluştur!

İşte 5 adımda tek bir satır kod yazmadan kendi kişisel YZ asistanını tasarlamak için yapmanız gerekenler.

Yapay zekanın herkesi öldüreceğini söyleyen MIT öğrencisi okulu bıraktı

MIT öğrencisi, yapay zekanın insanlığı tamamen yok edebileceği düşüncesiyle okulu bıraktı.

Sadece yapay zekadan oluşan sosyal medyada kavga çıktı!

Araşıtırmacılar tamamen yapay zekalı botlardan oluşan “yapay” bir sosyal medya geliştirdi ama işler hiç de bekledikleri gibi gitmedi!

25 yıllık sistem değişiyor: Artık Google’da üst sıradaki haberleri siz belirleyeceksiniz

Google, arama deneyimini kişiselleştirecek önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların “üst haberler” bölümünde görmek istedikleri medya kuruluşlarını kendilerinin seçebileceği “tercih edilen kaynaklar” özelliğini duyurdu. Böylece arama sonuçları, artık herkesin ilgi duyduğu haber sitelerine göre şekillenecek. İlk etapta ABD ve Hindistan’da devreye giren özellik, haber takibini kişisel tercihlere göre yeniden tanımlamayı hedefliyor.