Volkswagen’in Avrupa’da elektrikli araç satışları iki kat arttı

Volkswagen’in Avrupa’daki Elektrikli Araç Satışları İki Katına Çıktı

Alman otomotiv devi Volkswagen, elektrikli araç pazarındaki büyümesini hız kesmeden sürdürüyor. Şirketin verilerine göre, Avrupa’da 2024 yılının ilk çeyreğinde gerçekleştirdiği bataryalı elektrikli araç teslimatları, geçen yılın aynı dönemine göre önemli bir artış gösterdi.

Geçen yılın aynı döneminde 74,400 adet olan elektrikli araç teslimat sayısı, bu yılın ilk çeyreğinde 150,000’in üzerine çıkarak Volkswagen’in elektrikli araç stratejisinin başarılı bir şekilde ilerlediğini gösteriyor.

Volkswagen aynı dönemde elektrikli ve içten yanmalı motorlu araç satışlarında genel olarak yüzde 29’luk bir artış elde etti.

Avrupa’da Elektrikli Araç Talebi Artıyor

Volkswagen’in Batı Avrupa’daki başarısı, elektrikli ve içten yanmalı motorlu araç siparişlerindeki genel yüzde 29’luk artışla destekleniyor.

Bu önemli büyümede, şirketin piyasaya sürdüğü yenilikçi elektrikli modellerin yanı sıra Avrupa Birliği’nin yeni emisyon hedeflerinin de etkisi büyük.

Yeni emisyon hedefleri, tüketicileri daha çevreci ve sürdürülebilir ulaşım seçenekleri konusunda teşvik ederek elektrikli araç talebini artırıyor.

Related Posts

Hyundai i30 eylülde Türkiye’ye dönüyor

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30’u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu.

200 kilometre menzili var… Fiyatı 5 bin dolar

Geely’nin Livan Smurf’ü görücüye çıktı. 40 beygir gücünde ve 100 km/s azami hıza sahip otomobil 5 bin dolardan (yaklaşık 200 bin lira) satılacak.

Yeni Google aracı ile kendi YZ asistanını kolayca ücretsiz oluştur!

İşte 5 adımda tek bir satır kod yazmadan kendi kişisel YZ asistanını tasarlamak için yapmanız gerekenler.

Yapay zekanın herkesi öldüreceğini söyleyen MIT öğrencisi okulu bıraktı

MIT öğrencisi, yapay zekanın insanlığı tamamen yok edebileceği düşüncesiyle okulu bıraktı.

Sadece yapay zekadan oluşan sosyal medyada kavga çıktı!

Araşıtırmacılar tamamen yapay zekalı botlardan oluşan “yapay” bir sosyal medya geliştirdi ama işler hiç de bekledikleri gibi gitmedi!

25 yıllık sistem değişiyor: Artık Google’da üst sıradaki haberleri siz belirleyeceksiniz

Google, arama deneyimini kişiselleştirecek önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların “üst haberler” bölümünde görmek istedikleri medya kuruluşlarını kendilerinin seçebileceği “tercih edilen kaynaklar” özelliğini duyurdu. Böylece arama sonuçları, artık herkesin ilgi duyduğu haber sitelerine göre şekillenecek. İlk etapta ABD ve Hindistan’da devreye giren özellik, haber takibini kişisel tercihlere göre yeniden tanımlamayı hedefliyor.